NRC.next niet meer bezorgd bij Cruesli-eters


: 03-08-2010 10:35 uur

Een jaarabonnement op de papieren uitgave van de NRC.next wil niet altijd zeggen dat je deze krant dan altijd keurig bezorgd krijgt. De NRC.next blijkt een actief ontmoedigingsbeleid te voeren ten aanzien van ontbijters.

Maurice heeft, omdat de krant zo lekker knispert bij de cruesli, een abonnement genomen op de NRC.next. De krant valt meerdere dagen niet bij hem in de bus en er is geen nabezorgservice dus blijft hij vaak van het laatste nieuws verstoken. Omdat een product geen product zou zijn zonder bizarre helpdesk, werd Maurice gevraagd zijn postcode drie maal onduidelijk in te spreken anders zou het niet makkelijk afgewikkeld kunnen worden. Als je wel duidelijk spreekt, krijg je namelijk een geautomatiseerd systeem dat je problemen in ruil voor je klare taal in het ronde archief opbergt.

Of het cruesli-gebruik van Maurice de achterliggende reden van de achterblijvende bezorging is niet geheel duidelijk. Aangezien hij echter subtiel de Volkskrant kreeg aangeraden lijkt het ons toch wel een uitgemaakte zaak.

Over de auteur:

Gyurka Jansen Gyurka Jansen (@the_ed) werkt als webadmin voor ThePostOnline en schrijft als redacteur onder andere over (het gebruik van) techniek en, in het bijzonder, online media. Daarnaast denkt hij graag mee bij het opzetten van online onderzoek.

Geen Reacties

Reacties zijn gesloten